Accessibility tools panel
X

Lucyna PAJĄCZKOWSKA

Lucyna PAJĄCZKOWSKA

Psycholog, Psychoterapeuta

W 2003 roku ukończyła studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. W 2009 roku ukończyła 4 – letni Kurs Psychoterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim w Łodzi.

W latach 2004-2005 współpracowała z Towarzystwem Rozwoju Rodziny we Wrocławiu w ramach Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej oraz Ośrodka Interwencji Kryzysowej. W latach 2006-2008 związana zawodowo z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Od 2010 roku praca w Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego. Od 2006 na stałe współpracuje z Dolnośląskim Centrum Psychiatrii i Psychoterapii SUPER-ego oraz Fundacją „Pozytywka”.

Prowadzi krótkoterminową indywidualną terapię dorosłych, terapię rodzin i związków, mocno osadzoną w nurcie ericksonowskim, zorientowaną na interdyscyplinarne i holistyczne podejście do klienta, jego problemów i potrzeb.

Specjalizuje się w problemach kryzysów rozwojowych, problemach sytuacyjnych, dysfunkcjach relacji rodzinnych, zaburzeniach lękowych i depresyjnych, problemach śmierci i żałoby, bulimii i anoreksji.

ZAKRES usług:

  • terapia dorosłych
  • terapia par

Kontakt:

 

Zobacz także

Czy afirmacje mają zastosowanie w psychologii?

Afirmacje to krótkie, pozytywne twierdzenia, które mają na celu wzmacnianie poczucia własnej wartości, redukcję stresu i zmianę sposobu myślenia. W ostatnich latach afirmacje stały się niezwykle ...
więcej »

Krytyka konstruktywna a destruktywna. Czym się różnią?

Krytyka to część naszego życia – pojawia się w pracy, w relacjach, a nawet w naszym własnym dialogu wewnętrznym. Może być motywująca i pomagać w rozwoju, ...
więcej »

Samoakceptacja. Jak zaakceptować siebie? Porady i ćwiczenia

Czy kiedykolwiek czułeś, że jesteś swoim najbardziej surowym krytykiem? Choć inni dostrzegają w Tobie zalety, Ty widzisz głównie niedoskonałości? Samoakceptacja to nie tylko modny termin, ale ...
więcej »

Jak pomóc dziecku radzić sobie ze stresem szkolnym?

Stres w szkole może mieć różne oblicza. Napięcie przed klasówką, lęk przed publicznym wystąpieniem, presja ocen czy trudności w relacjach rówieśniczych – to tylko niektóre z ...
więcej »

Granice w psychologii. Stawianie zdrowych granic osobistych

Granice osobiste to fundament dobrostanu psychicznego. Są jak niewidzialne ogrodzenie – jeśli ich nie mamy lub są zbyt słabe, inni mogą swobodnie wchodzić w naszą przestrzeń, ...
więcej »

Co to jest inteligencja emocjonalna i jak ją rozwijać?

Wysoka inteligencja emocjonalna to więcej niż umiejętność rozpoznawania własnych uczuć – to także sztuka efektywnego reagowania na emocje innych i podejmowania świadomych decyzji w sytuacjach pełnych ...
więcej »

Zielone flagi w związku. Po czym poznać zdrowy związek?

W czasach, gdy czerwone flagi w relacjach są gorąco omawiane w wielu wpisach i w mediach społecznościowych, warto skierować uwagę na coś bardziej pozytywnego – zielone ...
więcej »

Neurotypowość, neuroatypowość, neuroróżnorodność? Co to znaczy?

Dziś coraz większą wagę przykłada się do akceptacji różnorodności, także tej w kontekście funkcjonowania ludzkiego mózgu. Pojęcia takie jak neurotypowość, neuroatypowość czy neuroróżnorodność stają się nie ...
więcej »

Proszę obrócić urządzenie