Accessibility tools panel
X

Magdalena KOT

Magdalena KOT

Pedagog, Socjoterapeuta

Absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła Studium Pomocy Psychologicznej w Krakowie oraz studia podyplomowe z zakresu szkolnego doradztwa zawodowego na Uniwersytecie Opolskim. Od wielu lat pracuje z młodzieżą oraz z dorosłymi, zajmując się socjoterapią, psychoedukacją i treningiem. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Ośrodku Profilaktyki Środowiskowej Agencji Doradztwa Zawodowego we Wrocławiu, prowadząc konsultacje i porady, jako specjalista do spraw psychoprofilaktyki prowadziła młodzieżowe grupy wsparcia i warsztaty.Pracowała również jako pedagog szkolny.
Aktualnie w Centrum SUPER-ego i zajmuje się prowadzeniem treningów i warsztatów z zakresu asertywności, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, prowadzenia grup, komunikacji, umiejętności interpersonalnych dla młodzieży szkolnej, studentów i dorosłych, gdzie wykorzystuje autorskie programy zajęć. Jest również koordynatorem merytorycznym i organizacyjnym grup socjoterapeutycznych a ponadto sama prowadzi grupy dziecięce i młodzieżowe. Jako pedagog i socjoterapeuta realizuje również projekty dla Fundacji PozyTYwka, prowadząc grupy dla dzieci i młodzieży, warsztaty dla rodziców i szkół, doradztwo zawodowe dla młodzieży szkolnej i wszelkie działania kreatywne.

Kontakt:

Zobacz także

Zielone flagi w związku. Po czym poznać zdrowy związek?

W czasach, gdy czerwone flagi w relacjach są gorąco omawiane w wielu wpisach i w mediach społecznościowych, warto skierować uwagę na coś bardziej pozytywnego – zielone ...
więcej »

Na czym polega toksyczny związek i jak się z niego uwolnić?

Toksyczny związek to relacja, która zamiast dawać wsparcie, niszczy poczucie własnej wartości, izoluje i pozostawia emocjonalne rany. W tym artykule wyjaśniamy, na czym polega toksyczny związek, ...
więcej »

Neurotypowość, neuroatypowość, neuroróżnorodność? Co to znaczy?

Dziś coraz większą wagę przykłada się do akceptacji różnorodności, także tej w kontekście funkcjonowania ludzkiego mózgu. Pojęcia takie jak neurotypowość, neuroatypowość czy neuroróżnorodność stają się nie ...
więcej »

Cztery style przywiązania w teorii Johna Bowlby’ego i ich wpływ na życie i relacje

Doświadczenia z dzieciństwa i jakość relacji z rodzicami lub opiekunami są ściśle związane z późniejszą zdolnością człowieka do relacji interpersonalnych. Stosunek do bliskości i sposobu reagowania ...
więcej »

Jak wygląda toksyczna kobiecość?

Czy kobiecość może być przerysowana i krzywdząca? Jak wpływa na społeczne role? W tym artykule przyjrzymy się temu, czym jest toksyczna kobiecość, skąd się bierze i ...
więcej »

Dziecko Cienia i Dziecko Słońca – co to znaczy?

W głębi naszej psychiki skrywa się niezwykły świat dzieciństwa, który ma znaczący wpływ na to, kim jesteśmy dzisiaj. Wiele z naszych emocji, przekonań oraz wzorców zachowań ...
więcej »

Jak odkryć wewnętrzne dziecko? Jak z nim pracować?

Koncepcja wewnętrznego dziecka, która od lat zyskuje na popularności w psychologii, staje się często drogą do zrozumienia nie tylko naszych emocji, ale także sposobu, w jaki ...
więcej »

Maczyzm czyli toksyczna męskość. Na czym polega?

Co to znaczy toksyczna męskość? Skąd bierze się przekonanie, że „prawdziwy mężczyzna” to ten, który nie okazuje emocji, unika wrażliwości i zawsze musi dominować? Toksyczna męskość ...
więcej »

Proszę obrócić urządzenie